Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Battlefield 3




Η Εlectronic Αrts ετοιμάζει το επόμενο FPS της σειράς Battlefield. Σε συνεργασία με την Dice που έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά στο Battlefield : Bad Company 2 και στο multiplayer του τελευταίου Medal of Honor. Αυτή τη φορά όμως το καινούργιο Battlefield απειλεί σοβαρά όλα τα αντίπαλα FPS, όπως το επερχόμενο Call of Duty( Modern Warfare 3).

Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι η Frostbite 2 η ολοκαίνουργια engine που ανέπτυξε η Dice και πιθανότατα θα κάνει την διαφορά σε πολλά παιχνίδια της EA, εκτός από το Battlefield μάθαμε πως θα δούμε την καινούργια engine και στο νέο Need for Speed The Run. Ήδη εδώ και καιρό η ΕΑ έχει βγάλει στην δημοσιότητα διάφορα βίντεο που δείχνουν την ποιότητα των γραφικών και βασικότερα τα animations, την ζωντάνια που προσδίδει η Frostbite στους χαρακτήρες, που αυτή τη φορά θα μπορεί ο παίχτης εκτός από το απλό crouch που είχε το προηγούμενο Battlefield τώρα έχει προστεθεί το crawling.

O Patrick Bach, ο οποίος είναι Executive Producer, δήλωσε πως εδώ και καιρό ήθελαν να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που να μην μοιάζει με κανένα άλλο. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό; Λοιπόν η απάντηση είναι να φτιάξουν μια engine από την αρχή ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους για το καινούργιο battlefield και πολύ παραπέρα!

Τα πλεονεκτήματα που θα προσφέρει αυτή η τεχνολογία αιχμής, όπως οι ίδιοι αναφέρονται για την engine είναι τα εξής:

•Animation: Μεγάλη λεπτομέρεια και ποικιλία στην κίνηση των χαρακτήρων.
•Scale: Αυτό που μας έκανε να αγαπήσουμε την σειρά, δηλαδή το βάθος στα γραφικά και τις πίστες τώρα περνάει στο επόμενο επίπεδο με ανταλλαγές πυρών σε μερικούς από τους μεγαλύτερους χάρτες που δημιουργήθηκαν.
•Destruction: Πλήρως καταστρεφόμενο περιβάλλον
•Rendering: Όπως φάνηκε και από πρόσφατο βίντεο-επίδειξη της engine δίνει την δυνατότητα στους developers να αποδώσουν φωτισμούς-σκιές όπως και την αρχιτεκτονική των κτιρίων όπως δεν φαντάζονταν ποτέ.
•Audio: Από τα προηγούμενα Battlefield προσπαθούσαν να δημιουργήσουν μια τέλεια ακουστική εμπειρία. Τώρα με την καινούργια engine υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας του πιο ρεαλιστικού ''πεδίου μάχης''.

Αυτό που η EA ήθελε να ξεκαθαρίσει από την αρχή είναι πως δεν βλέπει το single-player και το multi-player κομμάτι του παιχνιδιού ως δύο διαφορετικά κομμάτια, πράγμα που συναντάμε ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια που οι εταιρείες παραμερίζουν σχεδόν τελείως το single και ασχολούνται αποκλειστικά με το multi. Οπότε οι ελπίδες μας για ένα αξιόλογο campaign παραμένουν ζωντανές.

Η ρεαλιστικότητα με την οποία γκρεμίζονται τα κτίρια, οι κινήσεις των χαρακτήρων, τα εφέ και ένα σκηνικό που δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο: εκρήξεις, σεισμοί, το έδαφος που ανοίγει στα δύο, εχθροί να παραμονεύουν σε κάθε γωνιά, snipers κρυμμένοι πάνω στα κτίρια, πολλά όπλα, tanks, ελικόπτερα, και πολλά άλλα οχήματα υπόσχονται να κάνουν το Battlefield 3 πιθανότατα το πιο ατμοσφαιρικό FPS που έχει βγει μέχρι σήμερα. Αναμένεται ανοιχτή beta τον Σεπτέμβριο ενώ το παιχνίδι θα βρίσκετε στα ράφια των καταστημάτων στις 28 Οκτωβρίου για PS3, Xbox 360 και PC.

2 σχόλια: